*معیار های عقلانی مقابل معیار های خود بینانه و نامل چابک * محمد مزعلی فرحانی “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*اقتصاد مهندسیون * محمد نجاتی “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*اقتصاد موضوع ادام اسمیت پدر علم اقتصاد * هادی سخی پور “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پاور پوینت و pdf پروژه چابکی در کار * “رزاق حمودی “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*مکاتب مدیریت * “مریم ادیبی و سارا عباسیه “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
* کینزو نقش آن در اقتصاد دولت. * “مریم ادیبی و سارا عباسیه “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
* فصلششم کتاب مدیریت شکایت مشتریان. * “حسین طاهری اصل و علیرضا پدمه “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
* خلاصه فصل ۳ * “میثم دریس – رضا جان زینی- نادر دغاغله “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*موسسه مهر اروند آبادان رشته HSE آقایان حسین سلیمانی و حسن افشار و حسن نسلایه درس مدیریت برنامه ریزی * “حسین سلیمانی “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*موسسه مهر اروند آبادان رشته HSE آقایان حسین سلیمانی و حسن افشار و حسن نسلایه درس اقتصاد * “حسین سلیمانی “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه دانشگاه مهر اروند ابادان * “مرتضی یوسفی “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*کنفرانس مدیریت * “یدالله نامجو -مهدی هندالیان “
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه دانشگاه مهر اروند ابادان * “امیرحبیبی.قدرت الله بازدار.هادی تنگستانی پور”
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه دانشگاه مهر اروند ابادان* “محمد مزعلی فرحانی”
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه شکایت مشتریان فصل هشتم * “صالح آب سالان”
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*کنفرانس درس اقتصاد با موضوع آدام اسمیت * “مسعود رومنا نوترکی”
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*کنفرانس مدیریت دانشگاه مهر اروند ابادان * “مسعود رومنا نوترکی”
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه دانشگاه مهر اروند ابادان * “خلیل سلایی ،اسماعیل زاده ، خانم رئيسي”
برای
دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه مدیریت دانشگاه مهر اروند ابادان * “موسوي ضيايي مقدم”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه اقتصاد دانشگاه مهر اروند ابادان * “موسوي ضيايي مقدم”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پروژه اقتصاد دانشگاه مهر اروند ابادان * “محسن عمرانی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*کنفرانس مدیریت دانش کلاس مدیریت مبانی سازمان* “محمد نجاتی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پاورپوینت کنفرانس مدیریت شکایت مشتریان* “رزاق حمودی و خانم حمرانی “
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*پاور پوینت تاثیر ارگونومی بر محیط کار * “یدالله نامجو“
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*سبکهای مدیریت. دانشگاه مهر اروند آبادان.* “محسن عمرانی و محمد جعفر بریمی پور“
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*درس مبانی و برنامه ریزی مدیریت . پاییز ۱۳۹۵ فصل دوم کتاب: تشویق مشتریان ناراضی به شکایت. دانشگاه مهر اروند آبادان.* “سیدمحمد پورموسوی و محمد هواسی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*فایل پاورپوینت فصل یک کتاب مدیریت شکایت مشتریان .* “هادی صخی پور و ارش اسدی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*بهره وری ونقش سرپرستی در مدیریت نیروی کار-موسسه آموزش عالی مهر اروند * “مهدی ظفری زرکوه”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*مبانی مدیریت و سازمان با مضمون(سبکهای مدیریت) موسسه آموزش عالی مهر اروند* “محسن عمرانی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*مشتریان ناراضی به بیان شکایت ها * “مسعود رومنا نوترکی.محمدرضاخالقی زاده.میثم دشتی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*مطلب فصل یک کتاب مدیریت شکایت مشتریات .دانشجوی رشته ایمنی صنعتی و بهداشت دانشگاه مهر اروند. * “محمد نجاتی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*رشته ی HSEدانشگاه مهر اروند آبادان* “حسین سلیمانی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*رشته ی HSEدانشگاه مهر اروند آبادان* “مریم ادیبی”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*رشته ی HSEدانشگاه مهر اروند آبادان* “حسن افشار”
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************
*رشته ی HSEدانشگاه مهر اروند آبادان* “یدالله نامجو “
برای دانلود فایل کلیک نمایید
************************************************************