مهارت مدیران برند
آیندهنگری برای محصولات
یک مدیر برند باید: به طور غریضی بتواند محصولات مورد نیاز برای آینده را حدس بزند .
آنالیز دادهها
یک مدیر برند باید: توانایی بالایی در آنالیز دادهها داشته باشد.
گوش دادن و دادن پاسخ مناسب
یک مدیر برند باید: شنونده خوبی باشد، و بعد از «خوب گوش دادن» و «خوب آنالیز نمودن »، بتواند پاسخ مناسبی به مشتری، بازار و… بدهد.
روابط عمومی خوب
یک مدیر برند باید: روابط عمومی خوبی داشته باشد. چه به صورت رو در رو با افراد، و چه به صورت نوشتاری
علاقه به حوزه فعالیت برند
یک مدیر برند باید: شور و شوق زیادی به حوزه فعالیت برندش داشته باشد
سيد حمزه خرم نسب
ابادان – استان خوزستان – اخبار ابادان – استان خوزستان