سرمایه گذاری در بازاريابي
در نظریه های اقتصادی، «سرمایه گذاری» تعاریف گوناگونی دارد. دو نمونه رایج آن عبارتند _:
۱٫ مبادله پول در برابر دریافت نوعی مالکیت که انتظار می رود سودآور باشد،مثل خرید سهام یا املاک و مستغلات.
۲٫ مبادله پول در مقابل خرید نیازهای یک واحد تولیدی، مثل تاسیسات و ماشین آلات.
در کشورهای در حال توسعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
۱٫ سرمایه گذاری در زیرساخت ها مثل شبکه حمل و نقل، تامین منابع انرژی، توسعه ارتباطات و غیره.
۲٫ سرمایه گذاری در تربیت و آماده سازی نیروی کار ماهر و کارآمد.
۳٫ سرمایه گذاری در خرید تکنولوژی، حقوق مالکیت معنوی، حق اختراع و غیره از کشورهای پیشرفته.
سرمایه گذاری در بازاريابي
استان خوزستان – آبادان – سيد حمزه خرم نسب