تكنيك فروش تلفني
نكات زير را در فروش تلفني رعايت نماييد.
۱-مانند یك حرفه ای احوال پرسی نماييد فقط نگویید سلام و بلافاصله شروع به صحبت درباره محصول یا خدمات خود كنيد بلكه به طرف گفتگو فرصت مشاركت در بحث دهيد
۲- خود و سازمان خود ونيز سمت خود در سازمان را معرفي نماييد .
۳- قدردانی نماييد . همیشه باید از مشتری احتمالی خود به خاطر این كه دقایقی از وقت خود را در اختیار شما قرار داده است سپاسگزاری نماييد.
۴- هدف خود را از تلفن زدن بيان نماييد . بهتر است منظور خود را با یك سؤال بیان نماييد
۵- یك قرار ملاقات بگذارید. از طرف مقابل بخواهید در صورت امكان برای شما یك وقت ملاقات تعیین نمايد.
۶- برای زمانی كه اكنون و در آینده به شما داده شده است سپاسگزاری نماييد . زمان، تاریخ و محل ملاقات را دوباره تأیید نماييد.
با به كار بستن این تكنيك ها می توا نيد سود مناسبی از بازار یابی تلفنی بدست اوريد .