بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا، یک رویکرد استراتژیک برای بازاریابی می باشد که بر تولید و توزیع محتوای با ارزش تمرکز دارد. بواسطه این روش میتوانید یک مخاطب از پیش تعریف شده را جذب و او را کنار خود حفظ نمایید. در مرحله بعد فرآیند بازاریابی محتوایی، لازم می باشد که فرد جذب و حفظ شده را به واسطه راه کارهایی به یک مشتری سودآور تبدیل نمایید.
باید در نظر داشته باشیم که بازاریابی محتوا یک فرآیند بلند مدت می باشد و لحاظ نمودن آن در استراتژی بازاریابی کسبوکارمان، بسیار ضروری است. تمرکز اصلی در بازاریابی محتوا روی این است که رسانه ایجاد نماییم.
به زبان ساده، بازاریابی محتوا همان هنر برقراری ارتباط با مشتریهای بالفعل و بالقوه است شما بواسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش میدهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود، آن ها را به سوی خود حرکت میدهید. اشتراکگذاری اطلاعات مفید و کاربردی مرتبط با نیاز مخاطبا نتان باعث میشود که سرعت تبدیل شدن یک مشتری عادی به یک خریدار وفادار، افزایش یابد و دیگر این که آن ها برای محصولات جدیدتان به شما مراجعه کنند؛ تا دیگر نیازی نباشد هر بار که محصول جدیدی عرضه می نمایید، مجبور شوید که مستقیما به آن ها اطلاعرسانی نمایید.
بازاریابی محتوا، بدون محتوای باکیفیت امکان پذیرنیست.
اصلا مهم نیست که با کدام روش به بازاریابی کسبوکار خود میپردازیم؛ در هر صورت تولید محتوا بخشی از فرآیند بازاریابی درونی کسبوکار شما را شکل میدهد و لازم است روی کیفیت آن توجه ویژهای داشته باشیم. کیفیت محتوا، روی خیلی از روشهای بازاریابی تاثیرگذار است .
سید حمزه خرم نسب / استان خوزستان / شهر ابادان / اخبار ابادان