محمد خرمگاه مربی تیم استقلال درخصوص آخرین وضعیت تیم استقلال گفت: به نظر من بزرگترین مشکلی که ما تا

اینجا با آن روبه‌رو بوده‌ایم کم‌دقتی بازیکنان تیم بوده است. مشکلی که در بسیاری بازی‌ها به ما لطمه زده و مانع موفقیت‌مان شده است.

اما ما در تلاش هستیم بازیکنان نمایش بدون اشتباهی را داشته باشند. هدف ما کسب نتایج خوب است و با تمرینات بهتر و رفع نقاط ضعف تیم تلاش خواهیم کرد تا در ادامه فصل بتوانیم نتایج به‌مراتب بهتری را بگیریم. مهم این است که ناامید نیستیم.

خرمگاه درباره دیدار با صنعت‌نفت آبادان، که در بازی رفت هم استقلال را مغلوب نموده ، اظهار داشت: هیچ بازی ای آسان نیست و به‌طور حتم ما در آبادان هم بازی دشواری داریم. روی نقاط ضعف و قوت صنعت‌نفت کار کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب و قابل قبول به هر ۳ امتیاز بازی برسیم. مهم این است که بازیکنان از همان ابتدا آگاهانه بازی نمایند  و اشتباهاتی که در دیدار با استقلال خوزستان را داشتند، در این بازی نداشته باشند.

مربی استقلال درباره هدف تیمش در لیگ برتر و این که آیا می توانند در پایان فصل باز هم کسب سهمیه کنند افزود: ما هدف‌مان این است که استقلال به روندی برسد که مورد دلخواه هواداران آن است. در شرایط فعلی ما باید دلایلی که باعث شد تیم برابر استقلال خوزستان موفق نشود، را به طور کامل رفع کنیم و تلاش کنیم تا در دیدارهای بعدی بازی‌های بدون نقصی را ارائه دهیم تا روند خوبی پیدا کنیم.