شراکت در بازاریابی
شراکت در بازاریابی شامل دو یا چند شرکت، متخصص حرفهای یا فروشنده میشود که دارای چشماندازهای مشترک، نیازهای مشابه و در صورت امکان خدمات مکمل هم باشند.
سپس این مجموعهها باید نیروهای خود را برای امر بازاریابی و فروش باهم یکپارچه نمایند که اغلب در داخل یک بخش مشخص و معین از بازار یا برای چشماندازهای مشخصی انجام میشود البته باید توجه داشت که این موضوع به معنای از دست رفتن هویت اصلی هر یک از دو طرف نیست و هر یک بهطور مجزا هم به فعالیت بازاریابی و فروش خود خارج از زمینهها موردتوافق برای بازاریابی و فروش خود ادامه میدهند.
سید حمزه خرم نسب / ابادان / استان خوزستان / اخبار ابادان